Aludar Aludar
144
BLOG

Początek

Aludar Aludar Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

 "Jestem słońca gwiazdą wschodzącą o świcie,

    porankiem dnia, początkiem, życiem"
 
Każdy z Was jest tutaj nie bez powodu. Macie wiedzę, której inni nie mają i dzielenie się nią uważam za przejaw dobrej woli i szacunku dla innych istot Wam podobnych, które tak samo jak Wy... jesteście tu, gdyż macie wątpliwości, tak jak i ja mam. Nikt nie jest pewny dnia następnego a co dopiero odległej przyszłości.
 
Na tym blogu zamierzam poruszać kilka lub kilkanaście tematów, które być może Was zainteresują, innych przyprawię o uśmieszek pokpiwania a jeszcze innych przerażę wiedzą, jeszcze inni przeczytają kilka urwanych fragmentów i oczerniać mnie zaczną jakoby wszystkie mózgi świata tego zjadłwszy za uczonych się uważają i nic od siebie nie dają a jeno biorą, by jako swe prace przedstawić.
 
Zamierzam być szczery, jako jestem. Mimo to pod pseudonimem będę pisać, gdyż ujawnienie własnej osoby nic mi nie da a może zaszkodzić.
Ci z Was, którzy wiedzą o czym mówię zrozumieją i dostosują się, ci którzy nie rozumieją, niech nie krytykują i milczą.
 
  • Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie pisz, nie zaśmiecaj.
  • Jeśli uważasz, że możesz wnieść dodatkowy pomysł, zapraszam.
  • Jeśli nie jesteś w stanie pisać w języku Polskim poprawnie, daruj sobie komentowanie.

 

Pozdrawiam

Aludar
O mnie Aludar

Jestem wszystkim po trochu i nikim więcej. Czasami błysnę geniuszem, innym razem czuję się dzieckiem w obliczu Wszechświata.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie